AKSARAY’DA MİLLİ PİYANGO YILBAŞI BİLETLERİNE İLGİ SÜRÜYOR

Aksaray’da milli piyango yılbaşı çekilişine katılmak isteyen vatandaşlar, bilet almak için bayi önlerinde kuyruk oluşturdu. 400 Milyon TL’lik büyük ikramiyenin sahibi olmak isteyen vatandaşlar bayilik yolunu tuttular. Bu sene milli piyango biletlerinin bayilerde satış fiyatları şu şekilde: Tam bilet 400 lira, yarım bilet 200 ve çeyrek bilet ise 100 liradan satılıyor. Adı ile aynı olan Milli Piyango bayisinin sahibi Şinasi Terzioğlu (62) , “Ben kırk dört senedir aynı işi yapıyorum. Şu anda yılbaşı biletlerimizin satışı fena değil. Her sene gelenek haline gelmiş, umut dünyası insanlarımız bilet almaya çalışıyor. Zamlardan bilet fiyatları da etkilendi ama normal, geçen sene 50 liraydı bu sene 100 lira çeyrek biletimiz. Satışlarımızda bir düşüş yaşanmadı günlük bazen beş yüz adet bazen ise bin adet bile satıyorum ve son güne kadar da satmaya devam edeceğim.” dedi. Bayilik önünde bilet satın almak için bekleyen Mustafa Akar (55), “Her sene çocuklarımın ve torunlarımın şansı adına alıyorum, şimdiye kadar büyük ikramiye çıkmadı ama hayal dünyası işte insan bir umut kendisine çıkmasını bekliyor. Geçen sene 6 bilet almıştım, bu sene 10 bilet alacağım. Büyük ikramiye çıkmasa bile aile ekonomimizi biraz rahatlatacak bir miktar çıksa çok mutlu olurum.” dedi. Bilet alan Zeynep Pınar ise “Normalde bu tür şeylerin para tuzağı olduğuna inanırım ama bu sene şansımı denemek için bir adet çeyrek bilet aldım. Güzel bir para çıkarsa borçlarımı kapatmak istiyorum.” dedi.

Yorum bırakın

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın