ÖĞRENCİLERİN GÖZDE TERCİHİ AKSARAY ÜNİVERSİTESİ

Aksaray Üniversitesi öğrencilerin tercihlerinde ilk sırada olmaya devam ediyor. Türkiye’nin her ilinden öğrencilere ev sahipliği yapan Aksaray Üniversitesi 57 ülkeden bin 713 öğrenciye eğitim olanağı sağlıyor. Birçok sosyal faaliyet ile öğrenciler derslerin ağırlığını üzerlerinden atıyor. Öğrenciler derslerin yorucu temposunu fu faaliyetler sayesinde hafifletiyor. Aksaray Üniversitesi Halkla İlişkiler Bölümü 3.sınıf öğrencisi Tahir Ceylan üniversite hakkındaki düşüncelerini şöyle belirtti: “Aksaray Üniversitesi’ni Adana’ya yakın olduğu için tercih ettim. Üniversite ve kampüsü çok beğendim, birçok sosyal topluluklar var, güzel vakit geçiriyorum. Ders dışında kampüste bisiklet sürüyor ve voleybol oynuyorum fakat ulaşım konusunda sorunlar yaşıyorum. Okul otobüsleri yetersiz kalıyor. Zaten genelde de dolu geliyor ve binemiyorum, bana göre sadece ulaşım konusunda yetersiz kalıyor. Diğer birçok özelliği beni tatmin etmeyi başardı” dedi.

Dünyanın en çevreci 125. üniversitesi olarak dikkat çeken Aksaray Üniversitesi coğrafi konumundan dolayı da tercihler yapılırken ilk sırada kendine yer buluyor.

Yorum bırakın

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın