IHLARA VADİSİ GÖRKEMLİ YAPISIYLA ZİYARETÇİLERİNİ BÜYÜLEMEYE DEVAM EDİYOR

Aksaray’ın Güzelyurt İlçesinde bulunan Ihlara Vadisi ziyaretçilerin uğrak noktası olmaya devam ediyor. Vadi görkemli yapısıyla insanları adeta kendine çekiyor. Vadi şimdiden insanların uğrak noktası durumunda. Vadiye günde birçok ziyaretçi ayak basıyor. Ihlara Vadisi Dünyanın 2. Büyük vadisine sahip 394 merdivenle inilen ve 14 kilometre uzunluğundaki doğal kanyon yapılı vadi yüzlerce kaya oyama eski yaşam mekanları, mağaralar ve kiliseler bulunuyor. Ihlara Vadisi haftanın her günü ziyaretçilerini kapısını açıyor. Vadiyi gezmeye gelen Çiğdem Yanar vadinin çok güzel bir yer olduğunu belirterek “Harika bir yer. İlk defa böyle bir vadi gördüm. Her yeri gezdik aşağı yukarı. Yaklaşık 10 kilometre falan. Yalnız aşağıya inmesi kolay, yukarı çıkması zor. Bütün halkımızı bu vadiyi görmesi için buraya davet ediyorum. Kesinlikle pişman olmayacaklar, hatta vadiye hayran kalacaklar “dedi.

Diğer bir ziyaretçi Emre Korkmaz ise, “ Dışarıdan gelmiş birisi olarak çok güzel bir yer. Özellikle alt kısımlarda bulunan nehirleri çok güzel. Mağaraları, kiliseleri falan. Yılanlı kilise falan. Daha ilerisine gitmedik, çok uzundu. Aksaray’da böyle bir vadi olduğunu bilmiyordum. Açıkçası şaşırdım. Ama iyikide buraya geldim. Vadinin güzelliğini gördüm. Bana göre gezilmesi gereken ilk yer. ”şeklinde konuştu.

Yorum bırakın

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın