SAĞLIĞIN BAŞLANGICI SPORU TANIMKATIR

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Beyso 4. Sınıf öğrencisi Ramazan Kolbaşı, sporun sağlık açısından önemini ve sağlıklı bir yaşam için neler yapmamız gerektiğini dile getirdi. Spor yapmak sağlık açısından hastalıklara karşı neredeyse yüzde yüz koruyucu etkiye sahiptir dedi. Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Beyso 4. Sınıf öğrencisi Ramazan Kolbaşı spor yapmak insana mutluluk veriyor. Sağlık açısından ise spor hastalıklara karşı koruyucu etkisi vardır diye de belirtti. Kolbaşı konuşmasında “Ben önceden çok kilolu bir insandım. Arkadaşlarımın kötü sözleri üzerine spora yazılmaya karar verdim. Günlük neredeyse 3-4 saat spor yapmaya başladım. Yememe içmeme dikkat etmeye başladım. Azmettim, sağlık insanların eline sadece bir kere geliyor. Bunu bizlerin iyi değerlendirmesi gerek. Hem dış görünüş hem de hastalıklara karşı koruyucu etkisi vardır. İnsanlar günlük az da olsa spor yapması lazım ki sağlıklı olsunlar. Sağlıklı olsunlar ki sağlıklı düşünsünler. Sağlıklı düşünsünler ki sağlıklı karar versinler.” dedi.
Beyso öğrencisi Kolbaşı 7’den 70’e herkesi spor yapmaya davet ediyorum. Spor yapmak insanları ferah, mutluluk içinde bırakan bir davranıştır. Spor sağlıklı bir ömür için vazgeçilmez bir eylemdir. Hem spor yapan insanlarda hasta olma olasılığı neredeyse az denecek kadar yok. Spor dış görünüşte ziyade insanı her türlü hastalıktan uzak tutan bir egzersizdir diyen Kolbaşı sağlığın başlangıcı sporu tanımaktır, diye sözlerini noktaladı.

Yorum bırakın

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın